Le Vinois
Preview only — see all hotel photos
See all 50 photos
Vis hotel på kort
Le Vinois
Le Vinois er et 3-stjernet hotel 6 km fra Plage aux Ptérosaures og 3 km fra Chateau de Mercues. Alle vil nyde en swimmingpool og beundre have udsigt som tilbydes fra 7 værelser.
Caillac center kan man nå inden for 5 minutters gang. Det ligger 31 km fra Fumel. Du kan komme til Château de Cayx om få minutter i bil.
En personlig værdiboks og lydisolerede vinduerfindes på værelserne.
Strand faciliteterne på Le Vinois Hotel omfatter parasoller.
På Hotel Le Vinois restaurant kan du smage fransk mad, 5 minutters gang fra stedet.
Faciliteter
Hovedfunktioner
- WiFi
- Indtjekning/Udtjekning
- Swimmingpool
- Aktiviteter
- Spa og afslapning
- Mad/Drikke
- Mødefaciliteter
- Børnevenlig
Faciliteter
- Rygning forbudt på alle fælles- og privatområder
- Wi-Fi
- Sikkerhedspengeskab
- Hurtig ind-/ udtjekning
- Kæledyr tilladt
- Handicapværelser/ faciliteter
- Adgang til kørestol
- Vagtservice
- Frisør
- Kaffebar
- Røgdetektorer
- Handicaptoilet
- Brandslukkere
- Køkkengrej/ Køkkenredskaber
- Morgenmad på værelset
- Restaurant
- Bar/ Lounge område
- Udendørs spiseområde
- Picnic område/ Borde
- Madpakker
- Sæsonåben udendørs pool
- Strandparasoller
- Solseng
- Solterrasse
- Voksbehandling
- Ansigtsmassage
- Skønhedsbehandlinger
- Vandreture
- Ridning
- Cykling
- Fiskeri
- Dyrefaciliteter til rådighed
- Room Service
- Husholdning
- Udflugtsassistance/Billetbestilling
- Butikker/Handelsservices
- Velkomstdrink
- Møde-/ banketfaciliteter
- Fax/fotokopiering
- Klimaanlæg
- Varme
- Lydisolerede vinduer
- Omklædningsområde
- Terrasse
- Havemøbler
- Strygeservice
- Gratis toiletartikler
- Fladskærms TV
- Tremmesenge/vugger
- Børnemenu
Politik
- Børn og ekstra senge
- Der tilbydes ikke ekstra senge på værelset.
Kort
Lokale seværdigheder
Lufthavne
- Agen Lufthavn (87 km)
Anmeldelser
Christiane
2022-04-16
Perfekt familie hotel med dejligt design. Værelser var med aircon...
Niels
2021-12-30
Personalet var lydhørt, og mit værelse var meget smukt. Et godt valg af lækre mad, jeg elskede den. Restauranten er godt, og servicen er forbløffende.